Termeni și condiții

Date identificare Creative Delice

Top Bakery – reprezintă Brandul, denumirea comercială a Gamei de Produse oferită
Vânzător– proprietarul Creative Delice Srl. , persoană juridică română, cu sediul social in localitatea Cornetu str. Șoseaua Alexandriei 181-169 , având număr de înregistrare în Registrul Comertului J23/3581/2012 și cod unic de înregistrare fiscală RO31017762 


DATE CONTACT Creative Delice
Pentru inițiere colaborări și parteneriate, pentru informații sau intrebări referitoare la serviciile și produsele noastre, informații referitoare la procedura de plasare a comenzilor, metode de plată, metode de livrare etc, ne puteți contacta după cum urmează:

  •  direct la sediul, situat in localitatea Cornetu, Jud. Ilfov, str. Șoseaua Alexandriei 181-169;
  • prin poștă, la adresa de corespondență: localitatea Cornetu, Jud. Ilfov, str. Șoseaua Alexandriei 181-169;
  • prin e-mail: office@topbakery.ro
  • telefonic: 0744814392 sau 0732988804

PROGRAM DE LUCRU DEPOZIT:
Luni – Joi, orele: 09 – 14
Vineri, orele: 09 – 12

Dispoziții generale

Site-ul www.topbakery.ro este un magazin online si un serviciu e-commerce care oferă utilizatorilor săi posibilitatea de a intra rapid in posesia produselor afișate aici. Achiziția produselor se face pe baza comenzilor online, lansate prin site.
Prezentul Document, “Termeni si Condiții”, se aplică tuturor vânzărilor de bunuri și/sau servicii efectuate de catre Vanzator catre Clienti, prin intermediul site-ului www.topbakery.ro
Pentru utilizarea în cele mai bune condiții a site-ului, vă recomandam parcurgerea cu atenție a prezentului Document, “Termeni si Condiții”.
Prin accesarea, utilizarea sau achiziționarea oricărui produs, conținut, date, informații sau servicii prin intermediul acestui Site, Utilizatorul/ Clientul / Cumparatorul consimte să respectate prezentul Document, “Termeni si Condiții”, precum si legislația aplicabilă.
Ne asumam dreptul de a aduce modificări prevederilor prezentului Document, “Termeni si Condiții”, fără nici o notificare prealabilă, prin actualizarea prezentului pe Site.
Folosirea acestui site și înregistrarea unei comenzi, implică:

  • acceptarea de către Utilizator / Client / Cumparator a prezentului Document, “Termeni si Condiții”;
  • acceptarea de catre Utilizator / Client / Cumparator a utilizării adresei de poătă electronica (e-mail) și numărului de telefon, puse la dispozitie de către acesta, ca modalități de comunicare la distanță.

Produse

Magazinul online www.topbakery.ro este specializat in comercializarea de produse comestibile si necomestibile, către orice persoana fizică, română sau străina, care a implinit vârsta de 18 ani, ce actionează în alte scopuri decât cele ale activității sale comerciale sau profesionale.

Pentru fiecare dintre produsele postate pe site-ul menționat, Creative Delice se obligă să afișeze toate caracteristicile esentiale ale acestora, care sa permită cumpăratorului o identificare, comparare și o alegere corectă. Creative Delice Srl își rezervă dreptul de a modifica fără preaviz caracteristicile produselor afișate. Imaginile publicate pe site au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate in orice mod (culoare, aspect etc).
Produsele comercializate respecta legislatia română în vigoare.

Creative Delice Srl nu poate fi considerată responsabila pentru utilizarea necorespunzătoare a produselor comandate.

Termenul de valabilitate

Termenul de valabilitate al produselor comercializate de catre Creative Delice Srl prin intermediul site-ului, este cel dat si inscpripționat de către producător pe ambalaj.

Termeni și definiții

În cuprinsul prezentului Document, următorii termeni vor avea ințelesurile specificate în cele ce urmează:
Utilizator – orice persoană juridică sau fizică, cu vârsta peste 16 ani, înregistrata in Site și care, prin finalizarea procedurii de creare a unui Cont, și-a dat acordul cu privire la clauzele aferente Site-ului, prezentate in sectiunea “Termeni si Condiții”.


Client – orice persoană juridică sau fizică, cu vârsta peste 16 ani, care are sau primește acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) pus la dispozitie de Vânzător sau pe baza unui acord de utilizare existent între Vânzător și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.


Cumpărător – orice persoană juridică sau fizică, cu vârsta peste 16 ani, care își crează un Cont in Site și efectuează o Comandă de produse.


Numele Tău – se referă și este asociat informațiilor introduse pe Site de către Utilizator / Client / Cumpărător, atribut cu care va putea adăuga Conținut pe Site.


Contul Meu sau Cont – reprezintă acea secțiune din Site, care poate fi accesată prin introducerea unei adrese de e-mail și o parolă.
Această secțiune permite Utilizatorului / Cumpărătorului să: transmită Comenzi online, să introducă informațiile necesare facturării și expedierii produselor, să acceseze informații despre istoricul Comenzilor sale în Site. Utilizatorul trebuie să se asigure că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte și complete, să le actualizeze ori de câte ori este cazul, fiind responsabil de corectitudinea acestora.


Coșul meu – reprezintă acea secțiune din Cont / Contul Meu prin care Cumpărătorul/Utilizatorul poate adăuga Bunuri/,Servicii pe care dorește să le comande, fie la momentul adăugarii lor, fie ulterior acestei acțiuni.


Coș Abandonat – reprezintă adăugarea unui Bun/ Serviciu în Coșul de cumpărături, fără finalizarea Comenzii, atrăgând după sine neînregistrarea comenzii și implicit lipsa rezervării automate a Bunului/ Serviciului.


Site – magazinul online, www.topbakery.ro si subdomeniile acestuia.


Comandă – reprezintă documentul electronic prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri sau Servicii existente in Site.


Bunuri și Servicii – reprezintă produsul sau serviciul, inclusiv documentele și serviciile aferente specificate în Comandă, care vor fi furnizate Cumpărătorului, de către Vânzător, ca urmare a Contractului încheiat.


Specificații – reprezintă toate specificațiile și descrierile Bunurilor si Serviciilor, afișate pe Site.

Conținut – este reprezentat de:

  •  toate informațiile existente in Site și care pot fi accesate sau vizualizate, prin utilizarea oricărui tip de echipament electronic;
  • conținutul transmis Cumpărătorului de către Vânzător, prin prin e-mail si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil (SMS, Fax, etc.);
  • orice informație transmisa Cumpărătorului de către un angajat al Vanzatorului prin orice mijloace, conform datelor de contact, specificate de către Cumpărător;
  • informații aferente Bunurilor sau Serviciilor, cât și tarifele practicate de Vânzător pentru o perioadă definită;
  • diverse date aferente Vânzătorului sau alte date oferite de acesta.


Document – prezentul “Termeni și Condiții”.


Contract – reprezintă contractul la distanță, încheiat între Vânzător și Cumpărător.


Campanie – acțiunea de a prezenta și oferi, în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/ sau Servicii, având un stoc limitat, pentru o perioadă definită de timp, în condițiile stabilite de Vânzător.


Notificări Comerciale – reprezintă orice tip de informare trimisă de către Vânzător, Clienților / Cumpărătorilor / Utilizatorilor, prin diverse mijloace de comunicare, cum ar fi: e-mail, Newsletter, SMS, telefon, poștă etc.
Notificarile pot fi: informații generale, informații referitoare la Bunuri și Servicii, la ofertele sau promoțiile acordate de Vânzător într-o perioadă definită, cercetări de piață, sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume, rezultate din vânzarea unui Bun și/ sau Serviciu, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri, agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.


Opinii – reprezintă acea secțiune din Site, în care Utilizatorii/ Clienții pot înscrie comentarii și evaluări ale Bunurilor/ Serviciilor, evaluari ce sunt exprimate sub forma acordării unui număr de stele.


Comentariu – reprezintă o apreciere sau o observație critică pentru un Bun/ Serviciu, transmisă prin intermediul Site-ului, în Secțiunea Opinii, de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu.


Rating – reprezintă un mod de exprimare al gradului de satisfacție de către un Utilizator / Client / Cumpărător, față de un produs.
Rating-ul poate fi exprimat sub forma acordării unui numar de stele, astfel încat fiecare produs poate primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Această modalitate de evaluare a unui Bun/ Serviciu va fi asociată întotdeauna cu înscrierea unui Comentariu, de către Utilizator / Client / Cumpărător.

Derularea operațiunilor de vânzare

1.1. Cadru general


Prin plasarea unei Comenzi în Site, Cumpărătorul își dă consimțământul cu privire la forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Notificarea trimisă de Vânzător Cumpărătorului, după plasarea Comenzii pe site-ul www.topbakery.ro, are rol informativ și nu reprezintă confirmarea acesteia de către Vânzător. Confirmarea Comenzii se va face ulterior, telefonic sau electronic (e-mail).


Din motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/ sau Serviciilor din Comandă. Dacă se modifică cantitatea de Bunuri și/ sau Servicii din Comandă, Vânzătorul va anunta Cumpărătorul, la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziție cu ocazia efectuării Comenzii și va returna suma achitată, dacă este cazul.


Contractul între Vânzător și Cumpărător se consideră incheiat doar în momentul primirii de către Cumpărător, prin intermediul poștei electronice și/ sau SMS, a notificării de expediere a Comenzii.
Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție, emis de catre Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.


Din motive justificate Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu onora Comenzi sau de a restricționa modalitățile de plată solicitate, pentru Clientul/ Cumparatorul care, în baza conduitei sau activității sale pe Site sau la primirea produselor, acțiunile acestuia au prejudiciat sau ar putea prejudicia în vreun fel pe Vânzător. În oricare dintre aceste situații, Clientul/ Cumpărătorul se poate adresa Vânzătorului, pentru a fi informat despre motivele aplicării măsurilor menționate.


In cazul plaților online Vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând și nelimitându-se la comisioanele de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.


În cazul unui volum de trafic foarte mare, provenit din partea unei rețele de internet, Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita Clienților/ Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informației din cadrul Site-ului.
Vânzătorul nu raspunde, pentru eventuale presupuse prejudicii create ca urmare a nefuncționarii prezentului site.


Creative Delice Srl poate publica pe Site informații despre Bunuri și/ sau Servicii cât și promoții practicate într-o anumită perioada de timp și în limita stocului disponibil. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/ sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.


Toți cei care au furnizat urmatoarele date cu caracter personal: e-mail, username, parolă, confirmă parola, nume și prenume, adresa, cod poștal, Cod numeric personal, nr. telefon, au calitatea de persoană vizată, în acceptiunea Regulamentului (UE) 2016/679 și a Legii nr. 363/2018.
În cazul în care aveți creat cont pe site-ul www.topbakery.ro, Creative Delice Srl. va prelucra datele cu caracter personal furnizate de Dumneavoastră prin completarea formularului Cont nou (e-mail, username, parolă, confirmare parolă) pe perioada existenței contului Dumneavoastră, iar ulterior ștergerii contului Dumneavoastră, Creative Delice Srl. va transforma datele Dumneavoastră cu caracter personal (e-mail, username, parolă, confirmare parolă) in date anonime și le va prelucra in scopuri statistice interne, pe durata existentei societății.


Prin bifarea casutei ,,Aboneaza-te la newsletter” din formularul pentru crearea contului pe site-ul www.topbakery.ro, persoana vizată își dă acordul să primească oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing prin e-mail de la Creative Delice Srl. cu privire la activitatea desfășurata de Creative Delice Srl., cu privire la produsele pe care societatea aceasta le comercializează, cu privire la campaniile și concursurile organizate de societatea .

In cazul in care persoana vizată nu dorește să primească oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing prin e-mail nu va bifa casuța, “Aboneaza-te la newsletter”.


În cazul în care persoana abonată la newsletter, la un moment dat, nu mai dorește să primească oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing cu privire la activitatea desfașurată de cu privire la produsele pe care societatea Creative Delice Srl le comercializează, cu privire la campaniile si concursurile organizate, persoana abonata va trebui sa ne anunte prin optiunea de dezabonare menționată în disclaimer-ul de la finalul email-ului primit de la Creative Delice Srl privind newsletter.

1.2. Prețul Produselor


Prețurile afișate pe www.topbakery.ro sunt exprimate in RON și includ TVA. Facturarea se face la prețurile afișate în momentul înregistrării comenzii, cu excepția eventualelor greșeli sau modificări ale TVA. Transportul se calculează in mediu de 20 RON. Pentru comenzile de minim 400 RON, transportul in țară este gratuit.

1.3. Comanda Produselor


Clientul/ Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea în Coșul de cumpărături a Bunurilor și/ sau Serviciilor alese.
Odată adăugat în coșul de cumpărături un Bun și/ sau un Serviciu, acesta este disponibil pentru achiziție numai în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta.
Comanda se va finaliza prin:
– alegerea unei modalități de plată, indicate in formularul de comandă;
– alegerea modalitatii de livrare, indicate in formularul de comanda;
– acceptarea Documentului “Termeni si Conditii”.


Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărăre, sunt corecte, complete și reale, la data plasării Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte ca Vânzătorul poate să il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesara contactarea Cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificari prealabile adresate Cumpărătorului, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în urmatoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Creative Delice Srl, în cazul plății online;
– datele furnizate de către Client/ Cumpărător, pe Site, sunt incomplete și/ sau incorecte.


Adăugarea unui Bun/ Serviciu în Coșul de cumpărături, fără finalizarea Comenzii, reprezintă Coș Abandonat și atrage după sine neînregistrarea comenzii și implicit lipsa rezervării automate a Bunului/ Serviciului.
În cazul unei Comenzi nefinalizate (Coș Abandonat), Cumpărătorul consimte ca Vânzătorul să il notifice despre aceasta, la adresa de e-mail furnizată la crearea Contului.
Disponibilitatea Produselor este afișata in Site astfel:
– “in stoc” – avem mai mult de 5 bucati în stocul Top Bakery
– “nu este in stoc” – produsul nu este disponibil în stoc, dar urmează să intre în stoc sau se poate aduce la comandă fermă intr-un termen agreat de comun acord între Vânzător și Cumpărător;
– “momentan indisponibil” – produsul nu este disponibil în stocul Top Bakery dar se poate aduce la comandă fermă a Cumpărătorului într-un termen agreat de comun acord intre Vânzător și Cumpărător.


Datorită numărului mare de Comenzi, există posibilitatea ca la un moment dat, anumite produse să nu mai fie disponibile în stoc, chiar dacă pe Site apar ca fiind disponibile.

1.4. Retur produse


Daca sunteti nemultumit de produsele cumpărate de la Creative Delice Srl și doriți să renunți la cumpărare puteți să aplicați pentru procedura de retur a produselor în maxim 14 zile de la recepția acestora.
Dreptul de retur în 14 zile se adresează clienților care au achizitionat produse online de pe site-ul.www.topbakery.ro
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea nici unui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare si retur.
Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile din ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a Bunurilor.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au insoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Procedura de retur produse presupune următorii pași:
– contactare prin e-mail/ telefonic unde specificați că doriți să faceți retur;
– număr comandă și data emiterii comenzii;
– date cumpărător: nume și prenume, adresa de e-mail folosită la inregistrare cont și plasare comandă online pe www.topbakery.ro
– număr factură și data emiterii facturii ce fac dovada achizitionării produsului/ produselor.
– trimiterea produsului la adresa societatii noastre cu cheltuielile de livrare suportate de client


Atenție! Nu se acceptă produsul trimis cu plata ramburs!

Condiții de retur


Produsul returnat trebuie:
– să fie in aceeași stare în care a fost livrat;
– în ambalajul original cu toate accesoriile .
– fără a reprezenta urme de uzură, modificare sau consum .

Înlocuire produs


Pentru produsele cumpărate care îndeplinesc condițiile obligatorii de aplicare procedura retur și presupune înlocuire produs, vânzătorul va înlocui produsul cu unul nou al modelului specificat în comanda inițială a cumpărătorului. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs din aceeași categorie de o valoare mai mare, cumpărătorul va plăti diferența.
Costuri și taxe speciale pentru retur produs.

Costuri suportate de către cumpărator


– Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului;
– Cost transport curier pentru opțiunea cumpărătorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de către vânzător că nu îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare procedură retur produs.
În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract și nu mai târziu de 5 (cinci) zile de la data primirii de către Vânzător a bunurilor restituite. Suma va fi returnată după cum urmează:
– pentru Comenzile achitate cu card online – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
– pentru Comenzile achitate cu ramburs – prin virament bancar.
În cazul în care un Bun și/ sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/ Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/ sau Serviciului, în termen de maxim 5 (cinci) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

1.5. Facturare și modalități de plată


Prețul și modalitatea de plată sunt specificate în fiecare Comandă a Clientului/ Cumpărătorului.
Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură, pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura/ factura pro formă aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/ sau Servicii vândute de Creative Delice Srl, pentru efectuarea plății aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin poștă electronică, la adresa de e-mail mentionață de Cumpărător în Contul său.


Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului ii revin obligațiile de a-și actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
După ce s-a finalizat comanda, Cumpărătorul poate urmări statusul acesteia în secțiunea Contul Meu.
Prin această modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul Meu, va deține un istoric al Comenzilor emise către Creative Delice Srl.


Prin lansarea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească Informări despre statusul Comenzii, în format electronic, în Contul sau/ și prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Cont.
Modalitățile de plată pentru produsele livrate de Vânzător din stocul existent, sunt:
a) Prin card (plata online-dacă această modalitate de plată este implementată și functională): – factura se achită in avans prin transferarea sumei aferente în contul Creative Delice Srl.
b) În numerar. Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice/ sau prin email a comenzii. Plata se face către curierul care efectuează livrarea sau către reprezentantul firmei de curierat.

1.6 Livrarea bunurilor


Vanzarea Bunurilor și Serviciilor se face doar pe teritoriul României.
Pe teritoriul României Vânzătorul livreaza Bunurile către Cumpărător:
– în sistem de curierat door-to-door, in mod direct, contra cost, prin Urgent Cargus sau alti curieri.
– alte modalitati, agreate de comun acord.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și transmiterea documentelor de insoțire a mărfurilor pe durata transportului.
Termenul de predare către serviciile de curierat, pentru produsele din stoc, este de maxim 2 zile lucrătoare, după cum urmează:
– Pentru comenzile primite până în ora 14.00 (de Luni până Vineri) predarea Bunurilor către Curieri se realizează în aceeași zi lucrătoare;
– Pentru comenzile primite după ora 14.00 (de Luni până Vineri) predarea Bunurilor către Curieri se realizează în urmatoarea zi lucrătoare.
– Pentru comenzile primite in zilele nelucrătoare (Sâmbătă, Duminică, Sărbători legale) predarea Bunurilor către Curieri se realizează în urmatoarea zi lucrătoare.
Programul de lucru este cel specificat la Art. 1. Acesta poate suferi modificări în perioadele Sărbătorilor legale, modificări ce vor fi aduse la cunoștinta Utilizatorilor/ Clienților prin postarea pe Site/ Facebook sau prin Notificări Comerciale.
Termenul de livrare pentru produsele indisponibile în stoc și livrate la comanda fermă va respecta termenii agreați de comun acord între Vânzător și Cumpărător.
Companiile de curierat garanteaza livrarea coletelor în 24-48 ore. Vânzătorul nu este responsabil de eventualele întarzieri la livrare datorate serviciilor de curierat.
În cazul în care Cumpărătorul primește un colet care prezintă lovituri, deteriorări …, are obligația de a intocmi, impreuna cu agentul de livrari al firmei de curierat un proces verbal de constatare.
Dupa deschiderea coletului, în cazul constatarii deteriorarii produselor, cumpărătorul are obligația de a anunța deindată pe Vânzător, în vederea rezolvării situației.

Transferul proprietății bunurilor

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății de către Cumpărător, în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

Bunuri și servicii pentru care nu se asigură dreptul de retur

Sunt exceptate de la dreptul de Retragere din Contract, respectiv de Returnare a unor Bunuri și/ sau Renuntare la Servicii, următoarele situații:
contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, de către Vanzator;
furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumpărător;
furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
furnizarea de manuale și cărți de specialitate;

Confidențialitate

Creative Delice Srl va păstra confidențialitatea informațiilor, de orice natură, pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.
Nici o declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcuta de Cumpărător / Client cu privire la Comandă / Contract fără consimțământul prealabil, în scris, al Vânzătorului.
Prin transmiterea de informații sau materiale, prin intermediul acestui site, prin poăta electronică (e-mail) sau alte căi de comunicare, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului Top Bakery.
Creative Delice Srl nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.

Notificări comerciale

Cumpărătorul / Utilizatorul / Clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Notificările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:
– prin modificarea setărilor din Cont;
– prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Notificările Comerciale primite de la Vânzător;
– prin informarea în scris a Vânzătorului.
Prin adaugarea de Bunuri sau Servicii in “Cosul meu” si nefinalizarea comenzii de catre Utilizator / Client (Cos Abandonat), Vanzatorul va transmite Cumparatorului / Utilizatorului Notificari Comerciale cu privire la existenta acestor Bunuri / Servicii in sectiunea “Cosul meu”, in vederea finalizarii Comenzii.
Prin adaugarea de Bunuri sau Servicii din sectiunea “Favorite”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Notificari Comerciale cu privire la disponibilitate in stoc a Bunurilor / Serviciilor adaugate in sectiunea “Favorite”.
De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. in situatia in care vom efectua cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. si nici transmise catre terți și nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea in scris a Vanzatorului.

Garanții

In cazul Bunurilor vandute si livrate de Creative Delice Srl, certificatele de garantie sunt emise fie direct de producator, fie de catre Creative Delice Srl.
Pentru Bunurile din Comanda care beneficiaza de garantie, Certificatele de garantie sunt livrate impreuna cu Bunurile.
In cazul Certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul defect va fi reclamat in perioada de garantie direct la Creative Delice Srl., care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Lipsa Certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa: office@topbakery.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Răspundere contractuală

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul își asumă raspunderea pentru mentinerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
Prin crearea Contului și/ sau utilizarea Conținutului și/ sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc “Termenii și Condițiile” Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existența la data creării Contului și/ sau utilizării conținutului și/ sau la data plasării Comenzii.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic “Termenele si Condițiile” Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale.
Documentul este opozabil Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugam sa verificați periodic conținutul acestui Document.

Drepturi de proprietate intelectuală și industrială

Conținutul și designul Site-ului www.topbakery.ro precum și orice alt material (articole, imagini, descrieri produse și orice alte materiale având legătura cu acesta) trimis Utilizatorului prin e-mail sau orice altă modalitate, aparțin Vânzătorului și/ sau colaboratorilor săi (acolo unde acest lucru este specificat in mod expres – drept de autor) și sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuală.
Este interzisă utilizarea, reproducerea în orice mod a Conținutului sau a Design-ului Site-uluiwww.topbakery.ro fără permisiunea prealabilă a Vânzătorului.
Nu puteți folosi cadre (frames in sensul limbajului HTML) sau tehnici de încadrare (framing techniques în sensul limbajului HTML) pentru mărci, logo-uri, sau alte informații protejate de legea copyrightului (inclusiv imagini, texte, interfețe, formulare) ale www.topbakery.ro fără a deține o permisiune scrisă, prealabilă, din partea companiei.
Este permisă crearea limitată, revocabilă si neexclusiva a hiperlinkurilor către pagina de index a www.topbakery.ro, atata timp cât această actiune nu prezintă serviciul www.topbakery.ro, într-o lumină falsă, înșelătoare, derogatorie sau ofensivă. Nu puteți folosi logo-ul firmei sau alte proprietăți grafice, sau mărci ca parte a hyperlinkurilor fără a deține o permisiune scrisă, prealabilă, din partea companiei

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, face parte din prezentul Document și poate fi consultată aici: Politica de Confidentialitate.

Politica de utilizare cookie-uri

Politica de utilizare a Cookie-urilor, face parte din prezentul Document și poate fi consultată pe site.

Forță majoră

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și /sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Vânzătorul, afiliații săi sau/ și furnizorii săi de produse sau servicii nu pot fi făcuti responsabili pentru nici o întârziere sau eroare rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa Vânzătorului. Această exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de funcționare a echipamentului tehnic al Vânzatorului, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele Vânzătorului, erorile de operare.


Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

Legislația aplicabilă – jurisdicția

Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Clienți / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătoresti române competente din Judetul Ilfov.
ANPC (LINK)
https://anpc.ro/
SOLUȚIONAREA ONLINE A LITIGIILOR (LINK)
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO